Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след бум на колекторите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от псстт Покажи съобщение
    има и на 4те колектора , но все пак замина
    Моя ТС е с обикновена газова и има кихалка след дебитомера,гърмяла е много пъти , но намествам гумичката и продължавам Ако са ти пластмасови колекторите, ги смени с метални , да нямаш проблеми !
    Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER

    Comment


    • #17
      Tо така се сменят колекторите от пластмасови на метални на ТС. Нали е с новото ЕКУ и с друга система за оборотите на празния ход? Та решението е: Газова инжекция! Хем искате да карате на газ, хем ако може без нищо! не става.
      sigpic
      Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
      FIAT TIPO 1.6 DOHC

      Comment


      • #18
        Без проблеми със ГИ с повече каране и цената на колата ще си избиеш
        Citroen C5-ko 2.0hdi black-metal

        ФИАТ ПУНТО 1.2 96г.на жена ми
        Алфа 146 1.6 т.с Алфа 156 1.8 т.с. Алфа Ромео 147 1.9 жтд 115--Ехх няма ги..

        Comment


        • #19
          ре

          Колеги днес взем метални колектори с малко напасване ще стана. почти неутаня място и маркучите отзад съшо трябва да се напаснат, но миля че ще стане, Остава проблема с паленето на бензин , Сутринта когатоп стана белята започна да се тресе мотора и отпед някъде около стъклото започна да издава странен шум някъде отпред но нямям идея какво е , някой да сподели и да даде съвет
          145.2000 ts

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
            Целта на поста ми не е да се правя на интересен и да се заяждам и съжалявам ако съм те обидил с изказването си - просто има неща, от които не трябва да се пЕсти. Едва ли всеки е длъжен да кара кола, има доста алтернативи за придвижване ако не може да си позволи човек да поддържа кола така, че тя да е безопасна за него и другите участници в движението...
            В случая исках да ти кажа, че точно на 16-волтов туйнспарк тия пари дето НЕ си ги дал за инжекцион, защото ти се е видяло скъпо, ще ти излязат през носа най-вероятно... Това не е опел или фолксваген да търпи на "побългаряване", нищо, че колата се продава за без пари
            мн точно казано по добре да дадеш повече пари и да ти е мирна главата и ако става на въпрос в дупница може както сега си с газова уредба за 600лв да си сложиш газов инжекцион и да забравиш аз само субирам пари и моментално си слагам газов инажекцион вупреки че и от газовата съм доволен но аз съм с металните колектори и на мен ми е гурмело и това е само от свещи кабели или бобина или бедна или богата смес такаче пурво можеш да си смениш свещите и тогава няма да ти гурми на газ аз съм го изпитал лично

            Колега, моля положи малко старание в писането, някой и друг препинателен знак няма да е излишен. Уважавай другите участници във форума.
            tonov
            Last edited by tonov; d.m.y г., 23:32.

            Comment


            • #21
              ---

              Колеги проблем,а е решен оказа се, че дроселовата клапа о МПХ са дали фира от гърмежа, сменени и всичко е ОК сложих и метални колектори. остава да сложа кихалки са по сигурно и ше пробвам да видя как ше се държи и няма ли да "дърпа" въздух./ за всички които даваха съвети благодаря,. Относно газовия инжекцион искам да кажа , че най-евтиния вариант които аз намерих е 750 лева в София, но какви са майсторите и колко пъти ше ходиш след това не е ясно. С този ремонт сега ми излезе към 400 лева и това е сума която е поносима в настоящата ситуация. И както казва един мой риятел, "На жена и кола не робувай" Още веднъш благодаря на всички помогнали!
              пс. Имаше неработеща бубина....
              145.2000 ts

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от псстт Покажи съобщение
                Колеги проблем,а е решен оказа се, че дроселовата клапа о МПХ са дали фира от гърмежа, сменени и всичко е ОК сложих и метални колектори. остава да сложа кихалки са по сигурно и ше пробвам да видя как ше се държи и няма ли да "дърпа" въздух./ за всички които даваха съвети благодаря,. Относно газовия инжекцион искам да кажа , че най-евтиния вариант които аз намерих е 750 лева в София, но какви са майсторите и колко пъти ше ходиш след това не е ясно. С този ремонт сега ми излезе към 400 лева и това е сума която е поносима в настоящата ситуация. И както казва един мой риятел, "На жена и кола не робувай" Още веднъш благодаря на всички помогнали!
                пс. Имаше неработеща бубина....
                Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
                Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

                Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
                Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

                Comment

                Working...
                X